Аутизм және дамуында басқа ерекшеліктері бар балаларды Қазақстан мектептеріне инклюзиялау

АВА-терапиясына кіріспе курсы

2015 жылдың шілде айында басталған "Әр бала мектепке баруға лайықты" жобасы білім беру ұйымдарында аутизм және басқа да менталдық бұзушылықтары бар балаларға білім берудің инклюзивті моделін енгізуге бағытталған.

57

Еліміздің 22 қаласында 57 инклюзивті қолдау бөлмесі

Нур-Султан

Алматы

Шымкент

Уральск

Актау

Атырау

Кызылорда

Павлодар

Петропавловск

Кокшетау

Костанай

Усть-Каменогорск

Семей

Талдыкорган

Экибастуз

Караганда

Темиртау

Жезказган

Тараз

Туркестан

Актобе

Аутизм және дамуында басқа ерекшеліктер бар 600-ден астам бала күн сайын мектепке баруға мүмкіндік алды. Қазақстанда алғаш рет елорданың № 34, № 89 балабақшаларында инклюзияны қолдау кабинеттері ашылады. Жобаның ерекшелігі мектепті міндетті түрде әдістемелік сүйемелдеу (бұдан әрі – курация) болып табылады. Курация қажеттілігі аутизм және басқа да менталды бұзылыстары бар балалардың даму ерекшеліктеріне байланысты туындаған. Инклюзияны қолдау кабинеттерінің жұмысы мінез-құлықты қолданбалы талдау әдістеріне негізделген.

ИНКЛЮЗИЯНЫ ҚОЛДАУ КАБИНЕТІ

бұл мектептегі қосымша бөлме, онда оқуда қиындықтары бар оқушылар оқу процесін үзбей-ақ өз қажеттіліктеріне сәйкес көмек алады.
МЕТОДИЧЕСКОЕ СОПРОВОЖДЕНИЕ
Супервизор - супервизия етуге құқығы бар ВСВА немесе ВСаВА деңгейіндегі мінез-құлық талдаушысы халықаралық сертификаты бар психология ғылымдарының магистрі. Халықаралық үлгідегі сертификаттан басқа, оның міндетті түрде ИҚК жұмысын ұйымдастырудың, академиялық дағдыларды үйретудің және мінез-құлықты түзетудің практикалық дағдылары болуы тиіс. Кураторлардың тәжірибесіне жетекшілік етеді.
Куратор - ВСаВА/ВСВА деңгейіндегі оқудың толық бағдарлдамасын (4 курсты) аяқтаған психология ғылымдарының бакалавры немесе магистрі, мінез-құлық маманы. Базасында ИҚК жұмыс істейтін білім беру ұйымының қызметкері болып табылмайды. Бір мезгілде әртүрлі білім беру ұйымдарындағы бірнеше ИҚК-на кураторлық ете алады, өйткені оның өзінің үнемі сабақта/кабинетте болуы керек емес.
ИҚК мұғалімі жеке бағдарламаға сәйкес оқу процесін жоспарлайды және жүзеге асырады және олардың орындалуын қамтамасыз етеді, ИҚК-ге келетін оқушылардың әртүрлі іс-әрекетін ұйымдастырады және қолдайды. ИҚК-ге келетін оқушылар оқитын жалпы білім беретін сыныптардың мұғалімдерімен бірлесе отырып, олардың жалпы білім беретін сыныпта оқу процесінің ұйымдастырылуын анықтайды.
Тьютор (жекеше сүйемелдейтін адам) оқушының жеке бағдарламасына және сабақ жоспарларына сәйкес ИҚК оқушыларымен жеке сабақтар өткізеді. Танымдық қызығушылықтарды, дағдыларды анықтау, қалыптастыру және дамыту бойынша оқушымен жеке жұмыс жасайды, талдау жасау және бағдарламаны одан әрі жаңарту үшін күнделікті мәліметтер (мінез-құлқы, нұсқауларды орындау және т.б.) жинауды қамтамасыз етеді, білім беру процесінде оқушыны сүйемелдеп бірге жүреді, оқу материалын игеру үшін жеке материалдарды дайындайды.
АРНАЙЫ ЖАБДЫҚТАЛҒАН КАБИНЕТ
Кабинеттің арнайы жабдығы балаларға қажет болған жағдайда жеңілденуге, демалуға, балаға жеке қалыптастырылған кеңістікте білім алуға мүмкіндік береді, ал мамандар командасының ерекше оқушыларды оқыту үшін әрқайсысына жеке жағдай жасауға мүмкіндігі бар.
Ол үшін кабинетте 4 аймақ бар:

01.

Жеке сабақтар аймағы

02.

Демалыс және моториканы дамыту бойынша сенсорлық жеңілдену аймағы

03.

Топтық сабақтар аймағы

04.

Жоба кураторының жұмыс істеу аймағы

БІЗ КЕЛЕСІ ҚАДАМДАРДЫ ІСКЕ АСЫРАМЫЗ

01

Біз келесі қадамдарды іске асырамыз

02

Мектепті таңдау және инклюзияны қолдау кабинетін жабдықтау

03

Мамандар және сүйемелдейтін мамандар командасын қалыптастыру

04

ИҚК балалары мен мамандарына супервизия ету

Ерекше қажеттіліктері бар баланың ата-аналарының бағдары

жүктеп алу

біздің курстарымыз

ABA-терапиясында кіріспе курс

Аутизмі бар және ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалардың ата-аналарына арналған бейнелекциялар

Современный АВА. Современные подходы в коррекции НП
Денверская модель раннего вмешательства
8 навыков первой необходимости
Инструменты оценки навыков (VB-MAPP)
Пэйринг. Как стать специалистом
Навык просьбы. Оценка и начало вмешательства
Альтернативная коммуникация с помощью карточек ПЭКС и жестовая система коммуникации
⁠Социальные истории для детей с аутизмом

ЖОБА ЖАҢАЛЫҚТАРЫ

Дүниежүзілік аутизм мәселесі туралы ақпаратты тарату күні

«Болашақ» қорының серіктестері, республикалық БАҚ журналистері Астананың №95 мектеп-лицейіндегі инклюзияны қолдау кабинетіне келді. Кабинет «Болашақ» қорының «Bolashak...

«Айтулы ауру», «модаға айналған балалар диагнозы»: Астанда ЗЖБГ бойынша бірінші республикалық конференция өтті

Дүниежүзілік денсаулық сақтау ұйымының мәліметіне сүйінсек бүкіл әлем бойынша шамамен балалардың 5%-да және ересек адамдардың 2,5%-да Зейін...

Қазақстанда дамуында ерекшеліктері бар балалардың қатысуымен футболдан жасөспірімдер құрамасын құру жоспарлануда

Аутистикалық спектрі бұзылған және Даун синдромы бар балалардан тұратын UNI Football жасөспірімдер командасының ойыншыларына футболдан Қазақстанның құрама...

1 2 3 5

БАЙЛАНЫСУ ҮШІН АҚПАРАТ

Қазақстан Республикасы,
Астана қ., Д.Қонаев к. 12/1,
411-офис
Пошта: charityfoundation@bolashak.kz
Телефон: +7 7172 500 618

БІЗ ӘЛЕУМЕТТІК ЖЕЛІЛЕРДЕ

crossmenuchevron-upchevron-down linkedin facebook pinterest youtube rss twitter instagram facebook-blank rss-blank linkedin-blank pinterest youtube twitter instagram