1. Аутизм және мінез-құлықты қолданбалы талдау
Сабақта тыңдаушылар мінез-құлықтық бұзушылықтары, оның ішінде аутизм, СДВГ (гиперактивтілік және назар жетіспеушілігі синдромы) бар балалардың және дамуында басқа да ерекшеліктері бар балалардың даму ерекшеліктерімен, мінез-құлықты қолданбалы талдаудың негізін қалаушы ұғымдармен танысады.
Сабақ «мінез-құлық» түсінігін анықтауға және оның сипаттамаларына арналған, мінез-құлық тәсілдеменің, мотивациялық жағдайлар және дискриминативті ынталандыру принциптері түсіндіріледі.
3. Мінез-құлықты таңдау және сипаттау
Сабақ «мақсатты мінез-құлық» түсінігін анықтауға арналған. Тыңдаушылар мінез-құлықты өлшеу принциптерін, ABC кестесімен және Scatter-Plot диаграммасымен жұмыс істеуді үйренеді.
4. Мінез-құлық функциялары
Сабақта тыңдаушылар қауіпті мінез-құлық түрлерімен және мінез-құлық функцияларының сипаттамаларымен танысады.
Сабақта тыңдаушылар мінез-құлық принциптерімен және мінез-құлықтың күшеюіне және әлсіреуіне әсер ететін факторлармен танысады.
6. Жағымсыз мінез-құлықты түзету әдістері
Сабақ жағымсыз мінез-құлықты түзету әдістеріне, NCR процедурасын (noncontingent reinforcement – шартсыз күшейту), көрнекі әдістер мен дифференциалды (таңдап) күшейтудің түрлеріне арналған.
Сабақта тыңдаушылар басқарушылық бақылауды орнатудың қадамдық техникасымен танысады.
Сабақ мінез-құлықты күшейту түрлеріне, қалауларды бағалауға және ынталандыру әдістеріне арналған.
Сабақта тыңдаушылар вербалды мінез-құлық формаларымен және вербалды операнттармен танысады.
Сабақта тыңдаушылар ABLLS-R және VB-MAPP дағдыларды бағалау құралдарымен танысады және оларды жұмыста қолдануды үйренеді.
Сабақ «мінез-құлық тізбегі» түсінігін анықтауға және мінез-құлықты қолданбалы талдауда қолданылатын оқыту әдістеріне арналған: жеке блоктар әдісі, аралас блоктар әдісі, мінез-құлықты қалыптастыру (шейпинг).
Тыңдаушылар ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу кезінде көмекті қолдану қағидаларымен танысады.
13. Бағдарламалар мен протоколдар жасау
Сабақта тыңдаушылар жеке даму бағдарламаларын әзірлеу, сабақ хаттамаларын жасау және қолдану принциптерімен танысады.
14. Мәліметтерді визуалды бейнелеу
Сабақта тыңдаушылар баланың даму динамикасын, жаңа дағдылардың игерілуін және өсуін, жағымсыз мінез-құлықтың азаю деңгейін көрсететін графиктермен танысады және оларды құруды үйренеді.
Сабақта тыңдаушылар күшейтудің жетондық жүйесін енгізу қағидаларымен танысады.
Сабақ ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеу кезіндегі жоғары психоэмоционалды жүктеме салдарынан педагогтерде пайда болатын кәсіби сарқылудың алдын алу әдістеріне арналған.
Сабақта ерекше білім беру қажеттіліктері бар балалармен жұмыс істеген кезде, педагогтер ұстануға тиіс этикалық нормалар түсіндіріледі.
Бағдарламаны толығымен көрсету