A. Өзара әрекеттесу және күшейткіштің тиімділігі
Бұл баған күшейткіш заттар мен іс-әрекеттердің көмегімен баланы қаншалықты оңай ынталандыруға болатынын бағалайды. Сонымен қатар оқу процессінде оң күшейткіштерді пайдалану баланың тапсырмаларды орындау қабілетіне қаншалықты әсер ететінін бағалайды. 19 дағдыны қамтиды.
Баған баланың көрнекі стимулдарды, мысалы, суреттерді немесе басқатырғыштарды «паззлдарды» түсіну қабілетін анықтайды. 27 дағдыны қамтиды.
Бұл бағанда айтқан сөзді естіп қабылдау және түсіну қабілеті бағаланады. 57 дағдыны қамтиды.
D. Қимыл-қозғалысқа еліктеу
Бұл бөлімде баланың қимыл-қозғалысты қайталау қабілеті бағаланады. 27 дағдыны қамтиды.
Бұл бағанда басқа адамның соңынан дыбыстарға немесе сөздердерге еліктеу қабілеті бағаланады. Мінез-құлықты қолданбалы талдауда осы дағдылар echoic (ағылш. echoic – дыбысқа еліктеу) деп аталады. 20 дағдыны қамтиды.
Баланың әртүрлі өтініштерді сөз, ым-ишара немесе карточка арқылы білдіру қабілеті. Вербалды мінез-құлықты Скиннер бойынша классификациялауға сәйкес бұл дағдылар «манд» деп те аталады. 29 дағдыны қамтиды.
Баланың заттарды, олардың функцияларын, сапаларын және санаттарын атау қабілеті. Атау үшін сөйлеу тілі де, ым-ишара да қолданылуы мүмкін. 47 дағдыны қамтиды.
Қоршаған ортада басқа адамның сөзі балаға сөйлесу (сөйлеу тілі немесе ым-ишара көмегімен) үшін жалғыз стимул болған жағдайда (қаланған заттардың немесе басқа күшейткіштердің көмегінсіз) қарым-қатынас жасау дағдылары. 49 дағдыны қамтиды.
Сөйлеу тілін немесе оның элементтерін сыртқы көмексіз немесе басқа адамның талабынсыз пайдалану. 9 дағдыны қамтиды.
J. Синтаксис және грамматика
Бала сөздер мен сөз тіркестерін өзара қаншалықты дұрыс байланыстыратынын бағалайды. 20 дағдыны қамтиды.
Баланың жалғыз өзі немесе құрдастар тобында өз бетінше ойнау қабілеті. 15 дағдыны қамтиды.
L. Әлеуметтік өзара қарым-қатынас жасау
Құрдастармен және ересектермен өзара қарым-қатынас жасау кезіндегі әлеуметтік дағдылар. 34 дағдыны қамтиды.
Баланың құрдастармен бір топта оқып үйрену, соның ішінде фронталды нұсқауды қабылдау қабілеті. 12 дағдыны қамтиды.
N. Сыныптағы тәртіпті сақтау
Мектепте оқу кезінде ережелерді және күнделікті күн тәртібін сақтау қабілеті. 10 дағдыны қамтиды.
Меңгерген материалды жалпылау және оны күнделікті немесе жаңа жағдайларда пайдалану қабілеті. 6 дағдыны қамтиды.
Әліпби әріптерін білу, оқуға дайын болу және оқу дағдылары. 17 дағдыны қамтиды.
R. Математикалық дағдылар
Сандар, реттік және есептік санау, математикалық түсініктерді білу, мысалы: артық, кем және тең, қосу және азайту операциялары. 29 дағдыны қамтиды.
Показать всю программуНегізгі графикалық дағдылар, бояу, сурет салу, сызықтарды көшіру, қолмен жазу дағдылары. 10 дағдыны қамтиды.
Сөзді әріптеп талдау дағдылары. 7 дағдыны қамтиды.
Өз бетінше киіну және шешіну қабілеті. 15 дағдыны қамтиды.
Тамақты ішу және дайындау кезінде өзіне қызмет көрсетудің негізгі дағдылары. 10 дағдыны қамтиды.
Сыртқы келбетіне күтім жасау және жеке гигиенаның негізгі дағдылары. 7 дағдыны қамтиды.
Ұқыптылықтың және дәретхананы пайдаланудың негізгі дағдылары. 10 дағдыны қамтиды.
Y. Ірі қимыл-қозғалыс дағдылары
Доп ойнау, еңбектеу, жүгіру, бір аяқпен секіру, әткеншекте тербелу, және т.б. 30 дағдыны қамтиды.
Z. Ұсақ қимыл-қозғалыс дағдылары
Парақтарды аудара алу, қайшымен қию, моншақтарды жіпке тізу, т.с.с. 28 дағдыны қамтиды.